Thursday, May 12, 2011

harder faster better stronger

rajin plak nak post 2 entry skali ni .dlu kemaen malas .haha ,da alang2 kan .oke ,kali ni aku nak cite pasal weight management . firstly ,syukur alhamdulilah , lepas setahun lbey aku usaha , usaha tu , tak makan nasi sebulan , pumping setiap hari ,sit up ,squat jump ,skipping ,jogging , cycling n macam2 lagi la yang aku da cube . . akhirnye ,dpat gak feed back camni 'eh ko da kurus , da kurus la ko bro , bro ko maen gym ke ? ,asal laen muke ko skrang ? ' lbey kurang camtu la .pastu aku test la baju kan ,eh btol la , size M , S pon da lepas . haha .alhamdulilah . byk sebab nye aku nak kurus ni ,antaranye ,sebab cinta aku yg amat teramat kat dye ni . dye ni ? ragbiiii .hehe .aku tak nak awek pon takpe , asal aku ade ragbi  .haha .statement ni wat masa ni je eh .ahaha .oke , aku nak fitkan badan aku ni ,so aku bole jadi utility player , n chance utk maen ke peringkat tertinggi tu makin tinggi la kot kan ? sebab impian saya sgt la tggi ,even orang ckap ragbi ni takde future ,tapi takpe , i have my own plan ,dgn parent pon da paham n da sokong kan .thanx mama n papa .  :) . saya akan terus mengfitkan badan saya ni , bagi nampak berketul sikit .hehe .doakan saya guys ,thanx a lot . so ,jumpe ag .insyAllah . daa

No comments:

Post a Comment